понеделник, 13 февруари 2012 г.

Здрасти, казвам се Тошка. Приятно ми е да се запознаем.


Тази година ще стана на 31. Когато разбрах, че имам хепатит С, точно бях навършила 27 години. Минаха няколко века оттогава.

Работя като копирайтър в рекламна агенция. Завършила съм Факултета по журналистика. Имам брат. Трудно се контролирам, когато става въпрос за сметанов сладолед. Обичам да правя експерименти с външния си вид, като най-често го отнася косата.

За изминалите две години се чувствах уютно и сигурно в кожата на altair – поредният анонимен ник, който броди из нета. Поредният „някой”, което е твърде близко до „никой”. Мисля, че вече се уморих.

Благодаря на всички, които ме подкрепяха тук – някои като altair, други като Тошка.

Искам да ви поканя на представянето на „Позитивно” – книгата, в която този блог се превърна. Ще се радвам да се запозная с вас и на живо.


23 февруари, четвъртък, 19:00 часа

Клуб Culture Beat (НДК, между моста и билетния център)

линк към събитието във facebook




27 коментара:

  1. Тошенце, поздравления и поклон.

    ОтговорИзтриване
  2. Този коментар бе премахнат от автора.

    ОтговорИзтриване
  3. О, аз трябва да се извиня. Преди много време, когато блога започна, ми се видя толкова добре написан, че реших, че е измислица. Даже бях коментирал нещо в този смисъл "ти май си студент по журналистика и се преструваш". Извинявай.
    А книгата, разбира се, ще си купя. Успех!

    ОтговорИзтриване
  4. Здрасти от Вътрешно отделение. Не знам дали ще мога да дойда на представянето. Държа да получа копие с автограф когато и да се отдаде възможност за това. Не е ли малко прекалено това с корицата?


    Поздрави!
    Твой читател-почитател Наско!

    П.П. с къса косичка много ти тичаше :)

    ОтговорИзтриване
  5. Чудесна корица!!! Подкрепям начинанието, на което за съжаление лично не ми е възможно да присъствам, тъй като ще работя тогава със своите пациенти, но мислено ще бъда с теб, ще стискам палци за успех и споделеност на емоциите и ще очаквам да си купя книгата!

    Браво за преборването, смелостта на поетият и извървян път, най- вече- браво за излизането от анонимност. Когато образът има име, всичко е много по- лично, по- съкровено, по- значимо и по- ценно!
    Браво боецо- много се гордея с тебе и те прегръщам!

    Поздрави :)

    ОтговорИзтриване
  6. Тош, поздрави от Мониторинга.
    Обичаме те.

    ОтговорИзтриване
  7. Поздравявам те! Определено си смел човек, разбрах го още преди време, когато попаднах на блога ти. Но да се изправиш с името си и истинската си история пред хората изисква и друг тип смелост. Успех за всичко, което правиш!

    ОтговорИзтриване
  8. Браво :)
    Къде има подробности за събитието? Искам да дойда!

    ОтговорИзтриване
  9. Поздравления за превръщането на лошото в хубаво!:) От известно време не следях блога, но сега не можах да не оставя и коментар. Успех във всичко!:)

    ОтговорИзтриване
  10. Поздрави и от мен! Книгата е чудесен и завършек и ново начало.Начало на нов път и съм сигурен, че на където и да тръгнеш, ще си щастлива.

    ОтговорИзтриване
  11. Поздравления и успех,‌Тоше :)

    ОтговорИзтриване
  12. А защо да не бъде І-ви том ? :)
    ---
    Успех!!!

    ОтговорИзтриване
  13. Успех, Тошка! И много победи занапред! Радвам се, че открих днес блога ти, чрез Владимир Кабрански - Krizt, за което благодаря и на него!

    ОтговорИзтриване
  14. Тошка, за съжаление няма да мога да дойда, но съм сигурна, че "Позитивно" ще е много успешна книга. Успешна като блога и лечението ти или дори малко повече.

    ОтговорИзтриване
  15. Браво,Тоше! Мисля, че оттук нататък на всеки евентуален заболял би му било по-лесно да преодолее трудностите след твоята книга!

    ОтговорИзтриване
  16. благодаря че пишете и споделяте с всички нас - позрави и до скоро

    ОтговорИзтриване
  17. Поздравления - непременно ще потърся книгата да я купя! Продължавай все така!! На добър час!

    ОтговорИзтриване
  18. Привет и от мен! Наистина се изненадах, чак сега откривам кой точно стои зад този блог! Тошка,която познавам от работата си в Publicis навремето.. (не знам дали си ме спомняш, работих известно време при пиарите в Кънсалтънтс).
    На всяка цена ще си взема книгата! Поздравления за смелостта и за твоята несекваща борбеност! Аз самият имам блог за книги (bibliotekata.wordpress.com), където може да разкажем за твоята!
    Поздрави от мен и успех в борбата!

    Жоро

    ОтговорИзтриване
  19. Здравей! Приятно ми е да се запознаем. Твоят блог ме вълнуваше и разплакваше толкова дълго време, и винаги всичко написано в него беше ясно колко е истинско и изстрадано. Но смелостта ти е огромна! Честито за книгата.

    ОтговорИзтриване

Чувствай се свободен да напишеш каквото пожелаеш, но те моля да го направиш на кирилица.

 
Блог класация Блогосфера Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-Noncommercial-Share Alike 2.5 Bulgaria License.