вторник, 18 май 2010 г.

Днес помисли за себе си

Днес ми се иска да ти кажа нещо хубаво.

Да ти кажа колко прекрасен е животът, въпреки че понякога е трудно да си го припомниш.

Да ти кажа, че всеки миг си струва, хубав или лош, и че нито едно усилие не е напразно.

Днес ми се иска да те хвана за раменете и да те разстърся, да те накарам да се огледаш, не, не наоколо, вътре в теб.

Днес ми се иска да си спомниш, че всичко, което ти трябва, за да бъдеш щастлив, си е вътре в теб. Че не работата, къщата , човекът до теб или дори децата ти са това, което те кара да се радваш на живота.

ТИ си този, който избира дали да е щастлив или не. ТИ си този, който избира за какво да е щастлив.

Зная колко е лесно на думи. Но и зная, че понякога усилието да промениш нещо струва точно толкова, колкото самата промяна.

Днес ми се иска да успееш да видиш нещата така, сякаш ги виждаш за първи път. Да се почувстваш отново като малко дете, за което светът е нов, безкраен и пълен с възможности. Да дишаш с пълни гърди и да се смееш на глас.

Днес ми се иска да ти кажа, че животът ти се случва точно в този момент, докато четеш тези редове, докато прекарваш ръка през косата си или отпиваш от чашата с кафе.

Не го пропускай, моля те. И се опитай да бъдеш щастлив.

Поне днес, на 19-ти май, световният ден за борба с хепатита.

ПС: Имам една молба към теб. Изпрати този текст на някой, който обичаш, който е важен за теб. Не слагай линк към блога, автора или публикацията, няма нужда.

Или просто му кажи колко се радваш, че го има.

7 коментара:

  1. Хей! Действа!Подейства ми адски много и добре;)Имах нужда от точно тези думи! Благодаря ти:)

    ОтговорИзтриване
  2. Браво
    Най - позитивният ти пост от доста време насам

    ОтговорИзтриване
  3. Ирония, аз благодаря ;)

    Valkocompany, дано зачестят, че и на мен ми писна от интерферонови депресии...

    ОтговорИзтриване
  4. Напротив, смятам да сложа линк към блога. Хората, които ценя, заслужават да пият водата от извора. Хората като тебе, които пишат толкова интелигентно, самокритично и позитивно, независимо от всички гадости, трябва да бъдат четени от тези в предходното изречение. Благодаря ти.

    ОтговорИзтриване
  5. Така си е ...,харесваш ми в този дух :)

    ОтговорИзтриване
  6. Направо ме накара да полетя!

    Давай в същия дух!!!! :)

    ОтговорИзтриване

Чувствай се свободен да напишеш каквото пожелаеш, но те моля да го направиш на кирилица.

 
Блог класация Блогосфера Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-Noncommercial-Share Alike 2.5 Bulgaria License.